Marketingstrategie voor hotelschool

 

 

 

 

The Uganda Tourism and Training Uganda’s leading institution for training and educating competent workforces in tourism.

Excellent toerisme voor zoveel natuurpracht

in Oeganda

Om het marketingplan bij UHTTI vorm te geven werd Eric Decroix aangeworven als coach! Eric, met veel ervaring omtrent marketing in Afrika, reisde naar het pittoreske Jinja om daar samen met het management na te denken over de marketing strategie van de school en het hotel.

Eric ontwierp samen met UHTTI een sterk en professioneel marketingplan. Doelstellingen van het plan zijn het imago en de reputatie van de school en het hotel te bestendigen. Bovendien zal Exchange de academie helpen bij het uitvoeren van dit plan. Waar nodig zorgt Exchange voor de juiste marketingexpertise.

Deze plan moet ervoor zorgen dat nog meer studenten de weg vinden naar de academie als dé referentie in toerisme-opleidingen. Daarnaast hoopt UHTTI dat haar reputatie haar voorgaat en dat toeristen het gloednieuwe hotel willen bezoeken omwille van haar goede naam en professionaliteit. Een aanrader!

Doneer

Wil jij zelf een organisatie als UHTTI ondersteunen? Dat kan!

Doe een gift en word vriend van Exchange

Donaties vanaf €40 zijn fiscaal aftrekbaar