Value Propositions
Wat is de Waarde van jouw Aanbod?
Een product of dienst kan gaaf, innovatief, mooi of zelfs nuttig zijn. Maar het wordt pas echt business wanneer jouw klanten denken dat jouw bedrijf ook doet wat het belooft. Of zoals een wijs man ooit zei: prijs is wat je betaalt, waarde is wat je krijgt.
GA ZELF AAN DE SLAG!
De Value Proposition, of waarde propositie, vormt de kern van wat het bedrijf zijn klanten biedt. Daarom is het de eerste bouwsteen waaraan je werkt: het is de belangrijkste op weg naar succes voor jouw bedrijf. Je vervult een verwachting voor jouw klant, je voorziet in een specifieke behoefte, je bevordert hun zaak. Daarin ligt jouw waarde voor de klant, en zij betalen er graag voor. Wat een product of dienst voor mensen doet, kan functioneel, emotioneel of sociaal zijn.
We helpen je verder op weg in onze Google Classroom. Daar vind je naast onze filmpjes, ook templates, extra cases studies en nuttige referenties omtrent de Value Proposition. Wil je na het invullen van de templates feedback van onze experten? Ook dat kan in de Classroom!